Veel gestelde vragen
Als verhuurbedrijf van baby- en kinderspullen vinden we het belangrijk om onze klanten zo goed mogelijk te informeren over onze producten en diensten.
In de webshop kun je heel eenvoudig de gewenste producten kiezen per categorie of via de zoekbalk. Je kiest een huurperiode van 1 maand, 3 maanden, 6 maanden, 9 maanden, 12 maanden of 24 maanden. Bij het afrekenen in het winkelmandje geef je aan op welk adres en wanneer de producten geleverd moeten worden. De bestelling is definitief zodra de betaling is verwerkt en je een bevestigingsmail hebt ontvangen. Indien u hulp of een bestelling op maat wenst, helpen wij u graag verder via info(at)qiddo.be
Je kunt tot 48 uur na het plaatsen van je bestelling annuleren. Het betaalde bedrag wordt dan terugbetaald via dezelfde betaalmethode waarmee de bestelling is betaald.
Annuleert u later dan 48 uur, dan brengen wij een vergoeding van 20% van het totaalbedrag van uw gehuurde mandje in rekening.
Annuleren kan via info(at)qiddo.be
Qiddo is actief over heel België. Voor leveringen buiten België kan je ons altijd contacteren op info(at)qiddo.be. Dan bekijken we samen of dit haalbaar is.
We garanderen dat alle producten worden gecontroleerd, gereinigd en gedesinfecteerd voordat ze ter beschikking gesteld worden aan de volgende klant. Bij Qiddo gebruiken we alleen biologisch afbreekbare schoonmaakproducten die niet schadelijk zijn voor de natuur. Producten met textiel worden onder hete stoom behandeld om alle levende organismen te doden.
Al onze producten voldoen aan de nieuwste Europese veiligheidsnormen. We blijven altijd op de hoogte van nieuwe regelgeving en helpen zo een absoluut veilige omgeving voor je kind te garanderen. Van zodra een item niet meer veilig is, halen we dit artikel uit ons aanbod.
Qiddo aanvaardt verschillende online betaalmethodes via een beveiligde omgeving: iDeal, online banking (inclusief Bancontact) en kredietkaarten. Indien u problemen heeft met de online betaling, gelieve ons te contacteren op info(at)qiddo.be
We werken niet met een waarborgsysteem, maar we hebben wel een verplichte verzekering die is inbegrepen in de huurprijs van elk item.
Neem binnen 24 uur contact met ons op via info(at)qiddo.be of telefonisch via de klantenservice. Vermeld altijd je naam, adres en de exacte omschrijving van het probleem en het product. We zullen je dan zo snel mogelijk helpen.
Bij het afrekenen van de bestelling wordt telkens gevraagd naar het adres en de afleverdatum. Afhankelijk van de huurperiode ontvang je van ons een bevestiging wanneer de producten weer opgehaald worden.
Qiddo zorgt zelf voor de levering en afhaling. Leveringen en ophalingen gebeuren steeds op weekdagen tussen 10u en 16u. Het is niet mogelijk om uw producten zelf af te halen of terug te brengen.
Je kan ons elke werkdag contacteren tussen 9u en 17u. Dit kan telefonisch op +32 474 72 05 47 of via email op info(at)qiddo.be. Een medewerker van de klantendienst helpt u graag verder.
Je kunt bij ons bestellen zodra je weet welke producten je nodig hebt. Bij het afrekenen kun je aangeven wanneer je de producten wilt ontvangen. Je moet je bestelling minstens 10 werkdagen van tevoren plaatsen. (voor uitzonderingen neem je contact op met de klantendienst via info(at)qiddo.be) Je kunt ook aangeven dat de producten later geleverd kunnen worden. Leveringen vinden altijd plaats op werkdagen tussen 10.00 en 16.00 uur.
Neen, dit is niet mogelijk. Qiddo levert zelf en haalt zelf op. We hebben geen ophaaldepot.
Bij Qiddo begrijpen we dat babyproducten gebruiksvoorwerpen zijn en dat kinderen in hun drang om de wereld te verkennen soms dingen vuil maken of beschadigen. Daarom maken we bij schade onderscheid tussen normale gebruiksschade en abnormale schade.
Normale gebruiksschade: Kleine beschadigingen, onopvallende vlekken of slijtage opgelopen tijdens normaal gebruik zijn inherent aan hergebruik van producten door kinderen en worden door Qiddo geaccepteerd, net zoals wij onze klanten vragen dit te accepteren.
In deze gevallen hoeven klanten zich geen zorgen te maken en zal Qiddo zorgen voor de schoonmaak en kleine reparaties.
Abnormale schade: Schade waarbij grotere onderdelen of het gehele product vervangen moeten worden om het product weer in roulatie te brengen naar de kwaliteitsnormen van Qiddo. Aangezien onze producten gemaakt zijn van hoogwaardige en stevige materialen, treedt dergelijke schade enkel op bij verkeerd gebruik van de producten, een ongeval of het niet tijdig ingrijpen/schoonmaken bij vervuiling van het product. Dergelijke gevallen zijn voor uw eigen risico als klant.
In deze gevallen bent u als klant verantwoordelijk voor de kosten van reparatie of vervanging van het beschadigde product.
Qiddo is niet verantwoordelijk of aansprakelijk voor diefstal, verlies of opzettelijke schade. Indien uw product verloren of gestolen is, gelieve onmiddellijk telefonisch contact op te nemen met onze klantendienst binnen de 24 uur. Je kan het gestolen of verloren product claimen op je eigen aansprakelijkheidsverzekering.
Neem contact met ons op. We beantwoorden al je vragen binnen de 48 uur.